Blog

Επιχειρηματικές ευκαιρίες με VR Tours: Πώς οι εικονικές περιηγήσεις 360° ωφελούν τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων αλλά ταυτόχρονα και τους πελάτες.
Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τις εικονικές περιηγήσεις 360° (VR Tour) για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Αυτές οι περιηγήσεις παρέχουν μια καθηλωτική και διαδραστική εμπειρία χρήστη, βελτιώνουν το SEO, εξοικονομούν χρόνο και χρήμα, και λειτουργούν ως ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ.

Τα κύρια οφέλη του ψηφιακού μάρκετινγκ για την κάθε επιχείρηση 2023
Εάν πιστεύετε ότι η κατοχή ενός ιστότοπου από μόνη της μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας το 2023, αυτό είναι λάθος. Ένας ιστότοπος είναι απλώς ένα εικονικό γραφείο ή βιτρίνα. Πρέπει να το προωθήσετε για να κάνετε τους ανθρώπους να το επισκεφθούν. Με τους ανθρώπους να περνούν περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο τώρα από ποτέ, τίποτα δεν μπορεί να σας βοηθήσει να προωθήσετε την...

Πακέτα και τιμές φιλοξενίας ιστοσελίδων: Ανασκόπηση του πάροχου Hostinger.
Η Hostinger είναι μια παγκόσμια εταιρεία φιλοξενίας ιστοσελίδων, ιδρυμένη στη Λιθουανία το 2004, προσφέροντας ανταγωνιστικά πακέτα φιλοξενίας με φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον hPanel. Εξασφαλίζει διαφάνεια τιμών με σαφείς αυξήσεις κατά την ανανέωση και προσφέρει διάφορα προγράμματα για web, cloud, WordPress και email hosting με εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής.

Τα πλεονεκτήματα της ανάθεσης εργασιών σε εξωτερικούς συνεργάτες: Μια έξυπνη κίνηση για την ανάπτυξη της επιχείρησης και την εξοικονόμηση κόστους
Η εξωτερική ανάθεση μπορεί να είναι στρατηγικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις, μειώνοντας κόστη και αυξάνοντας την παραγωγικότητα. Παρέχει πρόσβαση σε εξειδικευμένα ταλέντα, βελτιώνει την αποδοτικότητα και βοηθά στην εξάπλωση σε νέες αγορές. Επιτρέπει στις εταιρείες να επικεντρωθούν στις βασικές δραστηριότητες τους.

Brand vs Logo – Οι βασικές διαφορές και η σημασία για την οικοδόμηση μιας ισχυρής εταιρικής ταυτότητάς.
Το άρθρο αναλύει τις διαφορές και τις διασυνδέσεις μεταξύ μάρκας και λογότυπου στον χώρο του μάρκετινγκ. Εξηγεί ότι η μάρκα περιλαμβάνει τη συναισθηματική εμπειρία με την εταιρεία, ενώ το λογότυπο είναι το οπτικό αναγνωριστικό της μάρκας. Και τα δύο είναι κρίσιμα για την ισχυρή εταιρική ταυτότητα.

Πότε πρέπει να προσλάβετε μια εταιρεία για το digital marketing
Λόγω της πολυπλοκότητάς του και του γεγονότος ότι δεν είστε ειδικός, η προσπάθεια διαχείρισης του ψηφιακού μάρκετινγκ από μόνοι σας μπορεί να βλάψει την επιχείρησή. Για να αποκομίσετε τα προαναφερθέντα οφέλη του ψηφιακού μάρκετινγκ, πρέπει να αναζητήσετε επαγγελματική βοήθεια.

Stationery Design σε απλά ελληνικά
Τι είναι το Stationery Design ; Ο σχεδιασμός γραφικής ύλης (Stationery Design) σε εταιρείες, αναφέρεται στην εφαρμογή της γραφικής τέχνης σε αντικείμενα ως μέρος της στρατηγικής για προώθηση της εταιρικής ταυτότητας (Brand Identity). Συνηθώς περιλαμβάνει το υλικό που χρησιμοποιούν οι εταιρίες για γραπτές και έντυπές επικοινωνίες. Ευρύτερα όμως μπορεί να περιλαμβάνει χρήσιμα είδη γραφείου ή...

Marketing VS Covid-19: 5 Tips για να ανταπεξέλθετε
Πολύ πιθανόν να είστε κάποιος από τους πολλούς επιχειρηματίες εκεί έξω, που ο κορονοϊός έχει σχεδόν τσακίσει. Το ποσοστό των μικρών επιχειρήσεων που δηλώνουν μια τεράστια μείωση των εσόδων τους από τη στιγμή που ξεκίνησε ο Covid-19 είναι πλέον τεράστιο. Για να αντιμετωπιστεί αυτή η οικονομική αλλαγή, ίσως χρειαστεί να αλλάξετε κάποιες από τις διαδικασίες σας, όπως οι στρατηγικές μάρκετινγκ. Το...

Οι 7 Καθοριστικοί Παράγοντες για Ανώτερες Εμπειρίες Χρήστη στα Προϊόντα σας (User Experience – UX)
Η “Εμπειρία του Χρήστη” (User Experience ή UX) είναι ζωτική σημασίας για την επιτυχία ή την αποτυχία ενός προϊόντος στην αγορά. Ποια όμως είναι ακριβώς η έννοια “User Experience”; Ο όρος αυτός πολύ συχνά μπερδεύεται με τον όρο “Χρηστικότητα” (Usability), ο οποίος περιγράφει το πόσο εύκολο είναι ένα προϊόν στη χρήση του. Είναι γεγονός πως η Εμπειρία Χρήστη είχε σαν αφετηρία τη Χρηστικότητα, ωστόσο η UX έχει αναπτυχθεί για να υποστηρίξει κάτι περισσότερο από τη χρηστικότητα και είναι σημαντικό να δοθεί προσοχή σε όλες τις πτυχές της εμπειρίας του χρήστη, έτσι ώστε να παραδοθούν επιτυχημένα προϊόντα στην αγορά.

Τι σημαίνει Design Thinking;
Οι παραδοσιακές διαδικασίες ανάπτυξης και σχεδιασμού έχουν αρχίσει να παραδίδουν τη σκυτάλη στο πολυσυζητημένο πλέον Design Thinking, για χάρη μιας περισσότερο ευέλικτης μεθόδου ανάπτυξης προϊόντων και υπηρεσιών με μοναδική εστίαση στον άνθρωπο. Ο ορισμός του Design Thinking Το Design Thinking είναι μια ευέλικτη και ατέρμονη διαδικασία με στόχο την προσέγγιση σχεδιασμού και καινοτομίας που έχει...

Για ποιο λόγο και με ποιο τρόπο πρέπει να μετράτε την εμπειρία UX στα προϊόντα σας.
Αν όχι ο κύριος, ένας από τους μεγαλύτερους στόχους όλων είναι η απόκτηση όλο και περισσότερων χρηστών που όχι απλά χρησιμοποιούν ένα προϊόν, μια εφαρμογή ή μια υπηρεσία αλλά δεσμεύονται κιόλας με αυτό. Πώς όμως μπορεί η εμπειρία ενός χρήστη-user experience (UX)- ενός προϊόντος ή υπηρεσίας να βοηθήσει σε αυτό; Πώς μπορεί να μετρηθεί αν οι χρήστες αλληλεπιδρούν με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία ; Και...

Πόσο σημαντικό είναι το User Εxperience Design;
Τί είναι το User experience Design; Το User Experience (UX) Design είναι η διαδικασία που χρησιμοποιείται από τις κατάλληλες ομάδες προκειμένου να δημιουργήσουν προϊόντα που προσφέρουν ουσιώδη και αξιόλογες εμπειρίες στους χρήστες. Σε αυτό περιλαμβάνεται ο σχεδιασμός ολόκληρης της διαδικασίας αγοράς και χρήσης του προϊόντος, λαμβάνοντας υπόψη τις πτυχές της επωνυμίας (branding), του σχεδιασμού,...

Γιατί η αισθητική παίζει καθοριστικό ρόλο στη Ψηφιακή Εμπειρία του χρήστη
Η αισθητική του οπτικού σχεδιασμού είναι κρίσιμη στη ψηφιακή εμπειρία, καθώς περιλαμβάνει στοιχεία όπως χρώμα, τυπογραφία και εικόνες. Ένα βασικό παράδειγμα είναι ο Apple iMac G3. Οι επισκέπτες σχηματίζουν άμεσες εντυπώσεις βασισμένες στον οπτικό σχεδιασμό, καθορίζοντας τη σύνδεσή τους με το brand.

Τι θα πρέπει να προσέξουμε όταν επιλεγούμε Χρώματα για σωστό UX Σχεδιασμό
Η σημασία του χρώματος στη σχεδίαση UX αναλύεται από φυσιολογική, ψυχολογική και πολιτιστική σκοπιά. Τα χρώματα επηρεάζουν την ανθρώπινη αντίληψη και συναισθήματα, διαδραματίζοντας κρίσιμο ρόλο στην εικόνα του brand. Η σωστή επιλογή και χρήση των χρωμάτων μπορεί να βελτιώσει τη χρηστικότητα και την αλληλεπίδραση των χρηστών με προϊόντα και εφαρμογές.

Prototyping – 3 Συμβουλές για να δημιουργήσετε μια Επιτυχημένη Υπηρεσία
Το “Prototyping” είναι βασικό στον σχεδιασμό υπηρεσιών, ιδιαίτερα όταν αφορά την αλληλεπίδραση με τους πελάτες. Για επιτυχημένα service prototypes, δώστε έμφαση στις σημαντικές λεπτομέρειες, αξιολογήστε την εμπειρία πριν και μετά τη χρήση της υπηρεσίας, και εμπλέξτε χρήστες και υπαλλήλους στη διαδικασία.

TOP 10 – Προκλήσεις που πρέπει να ξεπεράσουν οι Οικογενειακές Επιχειρήσεις
Family businesses face unique challenges such as familial conflicts, a lax organizational structure, pressure to hire family members, lack of training, unmotivated non-family employees, difficulty in funding growth, insufficient external feedback, and no succession or exit plans. Professional external advisors are crucial for strategic planning and governance to ensure business success.

Οι 10 Βελτιωμένες Αρχές του καλού Design
Το UX έχει γίνει πλέον όπλο του design, καθώς δημιούργησε αμέτρητες νέες προκλήσεις και ήταν ο πυρήνας από όπου ξέσπασαν συζητήσεις σχετικά με τα σχεδιαστικά πρότυπα. Συνεπώς, ενώ οι 10 αρχές περί καλού design του θρύλου Dieter Rams παραμένουν απαραίτητες, παρατηρείται ότι οι παράμετροι άλλαξαν κάπως τα δεδομένα. Παρακάτω βρίσκονται οι ανανεωμένες αρχές του καλού σχεδιασμού: 1. Ο καλός...
Recent Comments