Η αισθητική του visual design στο πλαίσιο της ψηφιακής εμπειρίας σχεδιασμού αποτελείται από πολλά μικρότερα μέρη που περιλαμβάνουν:
- Χρώμα
- Τυπογραφία
- Εικόνες
- Σχέδιο
- Γραμμές και σχήματα
- Χώρος
- Βάθος
- Κίνηση
- Ζητήματα προσβασιμότητας
Είναι η αλληλεπίδραση που δημιουργεί την αισθητική του visual design και είναι το κλειδί στην παρουσίαση οποιουδήποτε brand. Σχεδόν με όλα τα σπουδαία πράγματα που σχεδιάστηκαν ποτέ δεν είχε σημασία μόνο το πώς λειτουργούσαν αλλά και πως το πώς φαινόντουσαν (visual design), γεγονός το οποίο παίζει συχνά βασικό ρόλο στην επιτυχία του.
Ένα εξαιρετικό παράδειγμα αυτού είναι το πρωτότυπο Apple iMac G3, το οποίο κυκλοφόρησε το 1998. Σκεφτείτε πως πρόκειται για μια εποχή όπου οι υπολογιστές ήταν μπεζ / γκρι κουτιά, λειτουργικά μεν ( για τα δεδομένα του τότε) αλλά όχι ευχάριστα στο μάτι. Για πάρα πολλούς ανθρώπους η ιδέα ότι ένα αντικείμενο, όπως ο υπολογιστής θα επωφελούνταν από ένα εντυπωσιακό visual design, θα έμοιαζε αστεία.
Ωστόσο, το αντίκτυπο του εντυπωσιακού σχεδιασμού της G3 ήταν εκπληκτικό και άλλαξε για πάντα τη σημασία του οπτικού σχεδιασμού σε σχέση με τα τεχνολογικά προϊόντα. Πρόκειται για ένα προϊόν που οι άνθρωποι θα μπορούσαν να φέρουν στα σπίτια τους -σχεδόν- ως ένα έργο τέχνης, ένα προϊόν δροσερό και μοντέρνο, που εκτοξεύτηκε και συνδέθηκε με τους καταναλωτές.
Η αξία του Visual Design.
Σήμερα, παρόλο που η οπτική σχεδίαση εκτιμάται περισσότερο, μπορεί να είναι δύσκολο να πείσει όσους υποθέτουν ότι η αισθητική μιας ψηφιακής εμπειρίας είναι η πιο περιττή από τα υπόλοιπα μέρη της.
Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, χρειάζονται περίπου 50 χιλιοστά του δευτερολέπτου (0,05 δευτερόλεπτα) για να σχηματίσουν οι επισκέπτες γνώμη για τον ιστότοπό σας.
Η εξέλιξη ενέπνευσε τους ανθρώπους με έναν τρόπο που σημαίνει ότι κάνουμε σχεδόν στιγμιαίες κρίσεις σχετικά με αυτό που βλέπουμε. Οι άνθρωποι δηλαδή που επισκέπτονται τον ιστότοπο ή την εφαρμογή σας κριτικάρουν στιγμιαία οτιδήποτε είναι μπροστά τους. Η εμπειρία που θα έχει ο πελάτης εκείνη τη στιγμή είναι ζωτικής σημασίας και θα επηρεάσει την απόφασή του αν θα επιστρέψει ή όχι. Το visual design λοιπόν είναι αυτό που θα καθορίσει την πρώτη γνώμη και θα δημιουργήσει τη συναισθηματική σύνδεση.
Έτσι, ενώ το UX μειώνει την τριβή, ο οπτικός σχεδιασμός είναι το κλειδί για να προκαλέσει το συναίσθημα. Συνεπώς, αυτά τα δύο στοιχεία πρέπει πάντα να είναι ο στόχος κάθε ψηφιακής εμπειρίας.
Το Visual Design είναι απαραίτητο σε κάθε Brand.
O οπτικός σχεδιασμός είναι στοιχείο ζωτικής σημασίας σε κάθε ψηφιακή εμπειρία. Αυτό σημαίνει πως το να έχετε visual designers σε μια ομάδα ενσωματώνεται παράλληλα διαδικασίες σχεδίασης στους ευρύτερους τρόπους εργασίας. Ο οπτικός σχεδιασμός είναι ένα κομμάτι του παζλ εμπειριών που συνδέεται με το υποσυνείδητο του πελάτη σας, χτίζει εμπιστοσύνη με το brand σας, βοηθά στην επίτευξη ισχυρών συναισθηματικών δεσμών και τελικά παίζει βασικό ρόλο στην επιτυχία.
Recent Comments